I O N

ساخت وبلاگ

ایران آنلاین /پس از اعلام انصراف نادر عزت اللهی از سرمربیگری ملوان بندرانزلی و طی مذاکرات محمد مایلی کهن با مسعود رضاییان و احمد دنیامالی، سکان هدایت این تیم به سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران رسید.

مایلی کهن پس از این توافق، قرارداد نهایی خود را در روزهای آینده در هیات فوتبال گیلان ثبت خواهد کرد.
وی پس از انصراف فرهاد پورغلامی، محمد احمدزاده و نادر عزت اللهی چهارمین سرمربی ملوانان تا قبل از آغاز مسابقات است.
مایلی کهن سابقه سرمربیگری تیم های سایپا، فولاد خوزستان، پیکان و گهر دورود و همچنین سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایران در سال های 1374 و 1378 را نیز در کارنامه خود دارد.
کسب عنوان چهارمی تیم ملی فوتسال در دومین دوره جام جهانی فوتبال داخل سالن در سال 1992 در هنگ کنگ نیز در سوابق این سرمربی دیده می شود.
تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در آخرین بازی خود در رقابت های لیگ برتر فصل گذشته، با شکست در مقابل تیم سیاه جامگان به لیگ یک سقوط کرد و تلاش مسئولان ارشد شهرستان و استان نیز برای خرید و انتقال امتیاز لیگ برتری تیم نفت تهران به بندرانزلی، ثمری نداشت و ملوانان ناچار به حضور در لیگ یک و کسب نتایج لازم برای رسیدن به لیگ برتر هفدهم هستند.
مدیر رسانه ای باشگاه ملوان این خبر را تایید کرد. 

/ایرنا

I O N...
ما را در سایت I O N دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار ion بازدید : 199 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 23:40

ایران آنلاین /یک مقام بانک مرکزی روسیه امروز (پنجشنبه) اعلام کرد: در چند روز گذشته موارد متعدد سرقت اینترنتی به ارزش دو میلیون یورو با نفوذ هکرها از کانال سوئیفت به نظام بانکی رخ داده که تحقیقات در این باره ادامه دارد.

روزنامه روسی ایزوستیا نیز در این زمینه به نقل از گزارش یک شرکت روسی دست اندرکار مقابله با حملات اینترنتی سایبری نوشت: هکرهای سوئیفتی در آغاز کار هستند در آینده سرقت های اینترنتی بیشتری انجام خواهد گرفت.
این شرکت که نام آن اعلام نشده، افزوده است:شیوه عمل هکرهای سوئیفتی بسیار ساده است، یک برنامه پشتیبانی یا درخواست به بانک هدف ارسال می کنند و با یک بار باز شدن آن در سامانه رایانه بانکی توسط کارمندان، تمامی اطلاعات نرم افزاری و حساب های بانکی محرمانه و غیرمحرمانه در اختیار هکرها قرار می گیرد.
بنا به این گزارش، گروه ویژه ای از هکرهای حرفه ای با ارسال پیام های فریبنده و با این شیوه آسان، اطلاعات بانکی از قبیل نقدینگی و معاملات را در اختیار می گیرند و سپس با اسناد جعلی وجوه را برداشت و سرمایه های بانکی را دزدی می کنند.
در زمان هزار 9 هزار ابر بانک و بانک از کشورهای مختلف جهان در سامانه سوئیفت مشترک هستند و نقل و انتقال های بین المللی خود را از این طریق انجام می دهند.
براساس گزارش ها، هکرهای سوئیفتی افزون بر دزدی از حساب های بانکی روسی، چندین بانک جهان را نیز هدف اقدام خود قرار داده اند که سرقت چندی پیش 81 میلیون دلار از بانک مرکزی بنگلادش از آن جمله است.

/ایرنا

I O N...
ما را در سایت I O N دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار ion بازدید : 228 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 23:40

ایران آنلاین /بیانیه « ینس استولتنبرگ» دبیر کل سازمان پیمان آتلانتیک شمالی ( ناتو)  با اعلام این خبر می افزاید: همبستگی میان متحدان خود را ارزشی مهم برای خود می دانیم.

دبیر کل ناتو با بیان اینکه 'آمریکا همواره در کنار متحدان اروپایی خود ایستاده است' افزود: این وضعیت برای امنیت اروپا و آمریکا مطلوب خواهد بود.
اظهارات این مقام ارشد اروپا پس از آن مطرح می شود که «دونالد ترامپ» نامزد جمهوری خواهان در انتخابات آتی ریاست جمهوری آمریکا در مصاحبه با روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز آشکارا ابهامات جدیدی را درباره تعهدات کشورش در دفاع از هم پیمانان آمریکا در ناتو در صورت حمله به آنها برافکند و گفت وی نخست کمک های این ائتلاف به آمریکا را ارزیابی خواهد کرد.
ترامپ با تاکید دوباره بر مواضع ناسیونالیستی سختگیرانه اش یادآور شده است که چگونه هم پیمانان آمریکا در این سازمان را مجبور به برعهده گرفتن هزینه های دفاعی ای خواهد کرد که به زعم وی واشنگتن طی دهه ها متحمل شده است.

/ایرنا

I O N...
ما را در سایت I O N دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار ion بازدید : 301 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 23:40

ایران آنلاین /مراد علی تاتار با اعلام این خبر افزود: آتش سوزی از صبح امروز ابتدا از زمین های کشاورزی حوزه کشور عراق آغاز شد و به علت وزش باد به داخل کشورمان سرایت کرد.

وی گفت: در جریان این آتش سوزی چهار هکتار از مراتع منطقه آق داغ شهرستان قصرشیرین که جزء منطقه ممنوعه است، در آتش سوخت.
وی اظهار کرد: مردم عراق همه ساله به علت نداشتن آگاهی و کم توجهی، پس از برداشت محصول اقدام به آتش زدن پسماند مزارع در زمین های کشاورزی و مراتع مرزی خود در مجاورت مرزهای قصرشیرین می کنند و این اقدام آنان باعث سرایت آتش به نوار مرزی کشورمان می شود و به همین دلیل در سال های گذشته، بخشی از مراتع و اراضی قصرشیرین نیز دچار آتش سوزی شد.
سرپرست فرمانداری قصرشیرین اضافه کرد که بیشتر آتش سوزی هایی که در قصرشیرین در فصل گرما رخ می دهد از داخل عراق به کشورمان سرایت می کند.
تاتار بیان کرد: چند روز گذشته نیز در جریان یک فقره آتش سوزی 50 هکتار از مراتع طبیعی مشرف به ارتفاعات 'آق داغ' و باباهادی این شهرستان در آتش سوخت که این آتش سوزی نیز از مراتع مرزی عراق آغاز شد و به علت وزش باد به سمت مراتع مرزی قصرشیرین گسترش یافت.
شهرستان مرزی قصرشیرین دارای 161 هزار و 300 هکتار اراضی منابع ملی و طبیعی است که از این میزان 154 هزار و 800 هکتار آن مرتع و 6 هزار و 500 هکتار نیز جنگل کاری است.

/ایرنا

I O N...
ما را در سایت I O N دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار ion بازدید : 210 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 22:38

ایران آنلاین /سرهنگ پاسدار علیرضا مدنی با اعلام این خبر ادامه داد: در پی کسب اخباری درباره تیم اشرار ضدانقلاب جهت انجام عملیات خرابکارانه در منطقه، موضوع به سرعت در دستور کار نیروهای اطلاعات و عملیات سپاه شهرستان سلماس قرار گرفت. پس از انجام اقدامات پیچیده اطلاعاتی و شناسایی و نیز تعقیب گام به گام اعضای این تیم، سرانجام نیروهای سپاه شهرستان سلماس در ساعت 4 بامداد مورخه 31 تیرماه در عملیاتی موفق، این تیم را زمین‌گیر کرد و ضمن انهدام کامل آن یک نفر از اشرار را نیز زنده دستگیر کردند.

وی با تاکید بر هوشیاری کامل مجموعه نیروهای مسلح در رصد هر گونه تحرک در مرزهای کشور، خاطرنشان کرد: مردم عزیز ما آسوده خاطر باشند که فرزندان‌شان در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مجموعه نیروهای نظامی و انتظامی، با تمام توان و آمادگی کامل از مرزهای این آب و خاک حراست و محافظت می‌کنند.

ایسنا

I O N...
ما را در سایت I O N دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار ion بازدید : 217 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 22:38

ایران آنلاین /حسین زندی فعال میراث فرهنگی همدان با تائید این آتش‌سوزی توضیح داد: در این آتش‌سوزی که پیش از ظهر امروز (پنج‌شنبه 31 تیر) در میدان تاریخی امام (ره) در همدان در مجاورت خیابان بوعلی و سرپل یخچال رخ داد و خاموش کردن آن تا ساعت ۱۴ طول کشید، بخش زیادی از دو طبقه تاریخی این میدان در آتش سوخت و حتی بخش‌ی از سقف‌های تاریخی مغازه‌های قرار گرفته در اطراف میدان، فرو ریختند.

او درباره‌ی علت این آتش‌سوزی گفت: تا کنون علت این حادثه را پوسیدگی سیستم برق‌رسانی اعلام کرده‌اند، اما به گفته مسوولان ذی‌ربط تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

وی با اشاره به کند بودن روند امدادرسانی به این بخش تاریخی همدان اظهار کرد: در این منطقه سیستم آبرسانی برای اطفای حریق شهری وجود ندارد، پیش از این نیز با رخ دادن اتفاقات مشابه، دچار این مساله بوده‌ایم و از سوی دیگر چون شهرداری کوچه‌های اطراف این میدان را برای درآمدزایی به پارکینگ تبدیل کرده است، به همین دلیل ماشین آتش‌نشانی نیم‌ساعت دیرتر توانست به مکان آتش‌سوزی برسد.

او در ادامه با اشاره به طرح پیاده‌راه کردن خیابان بوعلی‌سینا توسط شهرداری همدان افزود: این کار در شرایطی برای این منطقه مناسب است که سیستم آبرسانی و اطفای حریق برای این بخش از همدان که به قول مدیریت شهری یکی از قطب‌های گردشگری شهر نیز هست، در نظر گرفته شود.

به گزارش ایسنا، میدان مرکزی همدان میدان بزرگی است که امروزه با نام میدان امام خمینی(ره) همدان معروف است. طرح و نقشهٔ این میدان توسط مهندس معمار آلمانی «کارل فریش» تهیه و اجرا شده‌ است. با وجود قدمت تقریباً یک قرن، این میدان هنوز موقعیت ارتباطی خود را با خیابان‌ها و بازار همدان حفظ کرده‌ است.

طراحی و اصول خیابان‌کشی یا انشعاب خیابان‌ها از این میدان دایره شکل، به نحوی است که هر چه شهر گسترده‌تر می‌شود، باز غیرمستقیم زیر نفوذ همین میدان مرکزی شهر است.

این میدان مربوط به دوره پهلوی است و در همدان، محل تقاطع خیابان شهدا تختی واقع شده و این اثر در تاریخ ۲۲ تیر ۱۳۷۹ با شمارهٔ ثبت ۲۷۱۲ به‌ عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.

/ایسنا

I O N...
ما را در سایت I O N دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار ion بازدید : 196 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 22:38

ایران آنلاین /مقتدا صدر گفت که کناره گیری ها نباید منحصر در وزراتخانه ها باشد بلکه باید شامل تمام مناصب دولتی شود.

رهبر جریان صدر از جناح های سیاسی خواست که بر نخست وزیر در زمینه انتخاب جایگزین های بدتر اعمال فشار نکنند، بلکه تلاش کنند شخصت های تکنوکرات مستقل که برای منافع کل عراق تلاش می کنند و صرفا دنبال کننده منافع حزبی نیستند، انتخاب شوند.
صدر همچنین خواستار محاکمه وزیران فاسد شد و گفت: این مسائل هیچ ارتباطی با روند آزادسازی خاک عراق ندارد و باید عملیات برای تکمیل شدن آزادسازی ها ادامه پیدا کند.
وی با بیان اینکه افراد جایگزین باید از اختلافات حزبی، فرقه ای، نژادی و گروهی دور باشند و وزیران سابق که فاسد بوده اند باید محاکمه شوند.
نخست وزیر عراق اخیرا با استعفای هفت نفر از وزیران کابینه خود موافقت کرد.
حسین الشهرستانی وزیر آموزش عالی، عادل عبدالمهدی وزیر نفت، باقر جبر الزبیدی وزیر حمل و نقل، طارق الخیکان وزیر مسکن و عمران، محسن الشمری وزیر منابع آبی، محمد صاحب الدراجی وزیر صنایع و معادن و محمد سالم الغبان وزیر کشور، کسانی هستند که استعفایشان مورد پذیرش حیدر العبادی قرار گرفته است.

/ایرنا

I O N...
ما را در سایت I O N دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار ion بازدید : 199 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 21:35

ایران آنلاین/ حسن رکنی در حاشیه آغاز اجرای طرح توزیع شیر محلی در منازل شهرستان طرقبه شاندیز افزود: سالانه 9 میلیون تن شیر در ایران تولید می شود.

وی سرانه مصرف شیر در کشور را نیز بین 100 تا 110 کیلوگرم اعلام و بیان کرد: در افق 1404 این میزان باید به 160 کیلوگرم در سال افزایش یابد.
معاون وزیر جهاد کشاورزی ادامه داد: سرانه کنونی تولید سالانه شیر در ایران بین 110 تا 120 کیلوگرم است.
وی همچنین گفت: افزایش تولید در وهله نخست باید با تقاضا همراه باشد، میزان مصرف مواد غذایی در بین مردم باید اصلاح شود و مهمترین بخش آن نیز افزایش فرهنگ مصرف شیر و مواد لبنی است.
رکنی افزود: علاوه بر افزایش مصرف شیر در کشور باید نسبت به حفظ و توسعه بازار جهانی نیز اقدام شود.
وی همچنین به هزینه چهار هزار میلیارد ریال طی پارسال برای توزیع شیر در مدارس اشاره و بیان کرد: توسعه فرهنگ مصرف شیر باید از سوی رسانه ها نیز پیگیری شود.
طرح توزیع شیر محلی در منازل برای نخستین بار در کشور در شهرستان طرقبه شاندیز با توزیع هفتگی 3500 کیلوگرم شیر با چربی 3.2درصد در قالب بسته های 900 گرمی برای منازل، بسته های 230 گرمی لیوانی برای اداره ها و بسته های پنج کیلوگرمی برای توزیع در بین اصناف و تولیدکنندگان ماست، دوغ و بستنی آغاز شد. 

/ایرنا

I O N...
ما را در سایت I O N دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار ion بازدید : 217 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 21:35

ایران آنلاین / رسول دیناروند در جمع خبرنگاران افزود: وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در زمینه برخورد با استفاده نابجا از سموم و به کار بردن سموم قاچاق توسط کشاورزان مسئولیت مستقیم ندارد.

وی تصریح کرد: متاسفانه در قطب های کشاورزی کشور از جمله استان کرمان استفاده نادرست از سموم وجود دارد.
رئیس سازمان غذا و دارو گفت: سال گذشته برنامه ای را با وزارت جهاد کشاورزی در زمینه استفاده صحیح از سموم تنظیم کردیم و حتی آماده بودیم اعتباری را در این زمینه اختصاص دهیم به شرط اینکه وزارت جهاد کشاورزی در اجرای این برنامه حضور پیدا کند که اجرایی نشد.
وی افزود: امیدوارم بتوانیم در سال جاری برنامه استفاده صحیح از سموم کشاورزی را عملیاتی کنیم.
دیناروند بیان کرد: اگر نظارت جدی در زمینه های مختلف نحوه استفاده از سموم، زمان سم پاشی و نوع سمی که استفاده می شود اعمال نگردد، این معضلات همچنان باقی می ماند.
وی گفت: اقدامات خوبی در راستای کنترل مصرف سموم در محصولات کشاورزی توسط وزارت جهاد کشاورزی انجام شده که استفاده از کارشناسان کشاورزی در تهیه و نحوه استفاده سموم، خریداری سم از فروشگاه های مجاز و مقابله با سم فروشی های غیر مجاز از جمله این اقدامات است.
رئیس سازمان غذا و دارو امروز (پنجشنبه) در همایش معاونان غذا و دارو دانشگاه های علوم پزشکی قطب هشتم کشور سخنرانی و ساختمان معاونت جدید غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمان را نیز افتتاح کرد.

/ایرنا

I O N...
ما را در سایت I O N دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار ion بازدید : 161 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 21:35

ایران آنلاین /

 

یادداشتی از احمد حکیمی پور عضو شورای شهر تهران برای «ایران آنلاین»

 

بازنگری در قوانین و مقررات مدیریت شهری موضوع مهمی است که دیروز آقای دکتر روحانی به درستی بدان اشاره کردند، چرا که با توسعه روز افزون کلانشهرها و تغییرات کالبدی و اجتماعی آنها  به نظر می رسد نیاز داریم تا با وضع قوانینی نو و اصلاح مقررات به تسهیل امور مدیریت شهری و خدمت رسانی به شهروندان بپردازیم. بدین ترتیب رویکرد مبتنی بر بازنگری و اصلاح در قوانین و مقررات نه رویکری دارای بعد سیاسی بلکه تفکری بر امده از یک اندیشه آینده نگر است که باید به آن اهتمام ورزید. با چنین نگرشی است که لوایح دوگانه مدیریت نظام شهری و درامدهای پایدار شهرداری و مدیریت جامع شهری بنابر احساس ضرورت ساماندهی مدیریت شهری از سوی دولت تهیه و به مجلس ارائه می شود تا راهکاری برای اصلاح ساختاری و مدیریتی وضع موجود باشد. انتظار می رود که نمایندگان مردم در مجلس نیز با درک این اهمیت به لزوم تسریع در رسیدگی بدان کوشا باشند. 

آنچه اکنون با آن رو به رو شده ایم وضعیت نابسامانی در مدیریت کلانشهرهایی است که هیچ توقفی بر گستره سازی آنها نیست و به نظر می رسد که اراده صاحبان سرمایه بیشتر از خواست مردم در الویت قرار دارد و علی رغم وجود شوراها به عنوان ناظران و قانون گذاران حوزه مدیریت شهری، تصمیم گیری های سلیقه ای و رویکرد غیرکارشناسی نسبت به توسعه کالبدی فضای شهری، حس مکانی و هویت شهروندی را با چالشی جدی رو به رو می سازد و این نسل آینده را با گم گشتگی مواجه خواهد ساخت. 

بی شک برآیند چنین مدیریتی همان توسعه عمومی و افقی کلانشهر تهران است که حتی امروزه مافیای تجاری سازی را به سمت تخریب بناهای ارزشمند و میراثی کشانده است، و دیگر باید گفت که تنگی فضای شهر گریبان تمام کلانشهرهای ما را گرفته است. متاسفانه بعد از گذشت سال‌ها همچنان فروش تراکم و تغییر کاربری اراضی در سایه امن برخی از مناسبات اقتصادی موجب شده هویت و امنیت شهر را با گره هایی نابسامان رو به رو کنیم که دیگر چاره ای برای انها متصور نیست. از سوی دیگر وجود مناسباتی مبتنی بر دور زدن قوانین موجب می شود تا درآمد پایدار شهری که اساس اقتصاد سالم شهری است آسیب وارد سازد و این همان مقوله مهمی است که باید دستگاه‌ها و نهادهای ذی ربط بدان توجه داشته باشند.

هر چند برخی از تفکرات به دنبال تضعیف جایگاه شوراها هستند ولی ایجاد نظام مدیریت یکپارچه و تقویت شوراها به منزله راهکاری با پشتوانه کارشناسی و مردمی است که می تواند در راستای صرفه و صلاح شهروندان مانع از هدر رفت سرمایه هایی شود که هر روز در کلانشهرها می سوزد و پاسخگویی بر آن وجود ندارد. مدیریت کلان شهری باید بیش از هر موضوعی در اندیشه مدیریت منابع باشد و این موضوعی است که اکنون برایمان جای سوال است. این همان ضرورتی است که اکثریت اعضای شورای شهر تهران نیز اخیرا به آن پرداختند و لزوم بازنگری بر قوانین و مقررات و اختیارات شهرداری تهران را در راستای ساماندهی مدیریت کلان شهری مطرح کردند. 

نباید فراموش کنیم که مدیریت شهری به عنوان نخستین حلقه ارتباط با مردم باید پاسخگو ترین نهاد خدماتی باشد و با شفافیت با مردمی مواجه شود که هر روزه هزینه اداره شهر را پرداخت می کنند و این درحالی است که در حال حاضر عدم پاسخگویی و شفافیت آفتی است که ما را نیز با مشکل مواجه می سازد. 

آنچه عیان است اینکه مشکلات کنونی که در حوزه شوراها و شهرداری ها وجود دارد تنها با نظام مند سازی مدیریتی یکپارچه و ایجاد ساز و کار نظارتی با تقویب جایگاه و نقش شوراها حل خواهد شد، در غیر این صورت مشکلات در همان سطح مجادلات بی ثمر میان شهرداری و شوراها باقی می ماند و حاصلی برای تسهیل خدمت رسانی به مردم نخواهد داشت.  

 

 

 

I O N...
ما را در سایت I O N دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار ion بازدید : 181 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 17:07

ایران آنلاین /عبدالرضا رحمانی روز پنجشنبه در نشست فصلی خانه احزاب افزود: در تحقیقات دو شب قبل در شرق کشور با تونل 40 متری با عمق 20 متری مواجه شدیم که به صورت زیر زمینی قصد انفجار و عملیاتی را داشتند.وزیر کشور گفت که در این ارتباط 40 نفر دستگیر شده اند.
 ** مجوز برخورد با فضای مجازی را  داشتیم ولی چنین نکردیم 

وزیر کشور در ادامه سخنان خود در نشست فصلی احزاب با اظهارامیدواری از اینکه این نشست گامی در جهت ارتقا فعالیت حزبی برای تحقق اهداف انقلاب اسلامی باشد، از فعالیت احزاب در انتخابات گذشته تقدیر و تشکر کرد.
رحمانی فضلی گفت: با لطف خداوند و همراهی و همدلی همه دستگاه های مرتبط با انتخابات به رغم فراز و فرودهایی که در مسیر انتخابات داشتیم توانستیم انتخاباتی قانونی، سالم و توام با آرامش و امنیت را برگزار کنیم.
وی با بیان این که در انتخابات گذشته حتی یک مورد تنش و تلفات نداشتیم، یادآور شد: احزاب به عنوان یکی از اصلی ترین بازیگران انتخابات محسوب می شوند که از اول مقید به قانون و همکاری با وزارت کشور بودند.
وزیر کشور با بیان اینکه در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری قدرت رسانه ها در فضای مجازی قابل مقایسه با سال 92 نبود، گفت: به رغم اینکه مجوز برای کنترل و برخورد با فضای مجازی داشتیم اما هیچوقت این کار را انجام ندادیم چرا که لازم ندیدم و همگان قانون را رعایت کردند.
رحمانی فضلی همچنین به تلاش های وزارت کشور در بحث تایید صلاحیت ها در انتخابات گذشته اشاره کرد و افزود: روزهای پرتلاش و پرجنب و جوشی برای وزارت کشور بود.
وی یادآور شد: پس از تشکیل هیات های اجرایی تایید صلاحیت داوطلبان براساس اختیارات قانونی و در چارچوب قانون صورت گرفت و تلاش کردیم در کنار قانون با برقراری رابطه، توجیه و اقناع کار را پیش ببریم و نتیجه تایید صلاحیت ها این شد که یک رقابت نسبی را در انتخابات شاهد بودیم و مشارکت بیش از 62 درصد شد.
وزیر کشور گفت: در موضوع انتخابات تمام الکترونیکی نیز تلاش زیادی کردیم ولی به رغم آمادگی کامل و انجام جلسات کارشناسی با شورای نگهبان در بحث نرم افزاری نتوانستیم آن ها اقناع کنیم.
رحمانی فضلی اظهارداشت: در بحث تایید انتخابات حوزه های انتخابیه در همه شهرستان ها باید انتخابات به تایید هیات نظارت و هیات اجرایی می رسید که استانداران و فرمانداران با تعامل لازم این اقدام را انجام دادند.

** تفسیر ما در حوزه اصفهان با شورای نگهبان متفاوت بود

وی یادآور شد: تنها در حوزه انتخابیه اصفهان موردی داشتیم که در این زمینه تمامی راهکارهای قانونی را دنبال و اعلام کردیم تفسیر ما با شورای نگهبان متفاوت است اما براساس قانون نظر هیات اجرایی و شورای نگهبان مهم است.
وی ادامه داد: حتی به رئیس مجلس شورای اسلامی در این زمینه نامه نوشتم و وی نیز با نظر من موافق بود و نامه ای به رهبر معظم انقلاب نوشت که در نتیجه این موضوع از سوی معظم له به شورای حل اختلاف قوا ارجاع داده شد که این شورا نیز در جلسه ای بدون حضور وزارت کشور بررسی های لازم را انجام و در نهایت نظر شورای نگهبان را تایید کرد.
وزیر کشور گفت: در برخی حوزه های انتخابیه نیز بازرسی هایی صورت گرفت و در دو حوزه انتخابیه انتخابات باطل شد.
رحمانی فضلی تاکید کرد: در حال حاضر در حال تدوین قانون جامع انتخابات هستیم که در این قانون همه ایرادات و اشکالات را می بینیم و قطعا به جایگاه شورای نگهبان به عنوان یک جایگاه عالی نگاه می کنیم اما باید وظایف روشن و همه نهادها پاسخگو باشند.

/ایرنا

I O N...
ما را در سایت I O N دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار ion بازدید : 249 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 16:07

ایران آنلاین / اطلاعیه وزارت امور اقتصاد و دارایی پس از آن صادر شد که در روزهای گذشته اخباری در خصوص دستور وزارت اقتصاد برای انتشار فیش های حقوقی مدیران وزارت امور اقتصاد و دارایی در دوره ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد منتشر شد.
در اطلاعیه وزارت امور اقتصاد و دارایی آمده است: این گونه اقدامات و رفتارها در شان دولت تدبیر و امید نیست و در سیاست های وزارت امور اقتصاد و دارایی نیز جایی ندارد.
وزارت امور اقتصاد و دارایی در این اطلاعیه نوشت: خبر منتشر شده صحت ندارد و هیج دستور کتبی و شفاهی برای انتشار فیش های حقوقی دولت قبل از سوی هیچ یک از بخش های وزارت امور اقتصاد و دارایی به دستگاه های تابعه ابلاغ نشده است.
در این اطلاعیه آمده است: البته در مواردی وزارت امور اقتصاد و دارایی درخواست ارسال اطلاعات دستمزدها را از دستگاه های تابع داشته است که این اقدام صرفا در پی درخواست دستگاه های نظارتی بوده و هیچ دلیل دیگری نداشته است.

/ایرنا

I O N...
ما را در سایت I O N دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار ion بازدید : 240 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 16:07

ایران آنلاین /سناتور تد کروز در کنوانسیون ملی جمهوریخواهان لجوجانه بر سر مواضع خود ماند و حاضر به اعلام حمایت از دونالد ترامپ، نامزد نهایی این حزب در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، نشد.

کروز که پیش تر رقیب اصلی ترامپ برای انتخاب به عنوان نامزد نهایی این حزب بود، شب گذشته حاضران را غافلگیر کرد و در نهایت حاضر به اعلام حمایت از او نشد.

در حالی که سناتور تد کروز از برخی سیاست های دونالد ترامپ، همچون احداث دیوار در مرز آمریکا و مکزیک اعلام حمایت کرد، ولی در سخنرانی شب گذشته تنها یک بار نام نامزد نهایی این حزب را به زبان آورد.

وی خطاب به مردم آمریکا گفت: به هر نامزدی که می خواهید رای بدهید، کسی که فکر می کنید حافظ قانون اساسی باشد.

آسوشیتدپرس گزارش داد: مخالفت تد کروز بار دیگر بحث ایجاد شکاف در حزب جمهوریخواه آمریکا را بر سر زبان ها انداخت.

"کریس کریستی"، فرماندار نیوجرزسی، تصمیم کروز را "کاملا خودخواهانه" توصیف کرد و گفت: او همه را خشمگین کرد.

اما به عقیده خیلی ها، هدفی در پس پرده اقدام این سناتور آمریکایی وجود دارد. همانند دیگر سخنرانان بلندپرواز، کروز کماکان چشم به صندلی ریاست جمهوری آمریکا دوخته است. بر خلاف ترامپ، کروز حمایت حمایت ضمنی اکثریت اعضای مجمع را دارد و بسیاری از آنان از اینکه او نامزد نهایی این حزب نشد، تاسف می خورند. اکنون تد کروز تنها به دنبال شکست دونالد ترامپ نیست، بلکه می خواهد رقیب انتخاباتی هیلاری کلینتون سنگین ترین شکست زندگی اش را تجربه کند. اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، کروز به عنوان نامزدی شناخته خواهد شد که نیم نگاهی به افق دارد و بر این اساس سیاست هایش را اعمال می کند.

اگر دموکرات ها دونالد ترامپ را در انتخابات نهایی تحقیر کنند، تد کروز پیشتاز احتمالی جمهوریخواهان در انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 خواهد بود.

ترامپ در واکنش به این اقدام گفت: کروز با مخالفت برای حمایت از من، عهد خود  را شکست.

/میزان

I O N...
ما را در سایت I O N دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار ion بازدید : 171 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 15:07

ایران آنلاین /محمدرضا باهنر  در همایش فصلی خانه احزاب طی سخنانی با اشاره به انتخابات مجلس دهم، اظهار کرد: این انتخابات با ادوار گذشته تفاوت‌های زیادی داشت و قدمی به سمت جلو در این انتخابات برداشته شد و همه فعالان سیاسی و سیاستمداران به این باور رسیدند که هر کس فعال سیاسی است و یا مطالباتی دارد باید پای صندوق‌های رأی دنبال کند نه این‌که به خیابان‌ها بریزد.

وی ادامه داد: در برآوردی که از ترکیب راه‌یافتگان به مجلس وجود دارد شاهد حضور 57 درصد از لیست امید، 40 درصد از لیست اصولگرایان و 3 درصد نیز از مستقلان هستیم و مردم تهران نیز در لیستی رأی دادن یک قدم تشکیلاتی برداشتند و صددرصد حزبی رأی دادند.

وی با بیان این که «برخی افراد به دنبال جذب آرای پوپولیستی هستند»، اظهار کرد: ما سیاستمداران عادت کردیم که منافع حزب را بپذیریم اما هزینه‌های آن را نمی‌پردازیم و حتی روسای جمهور در کشورمان نیز این‌طور بوده‌اند و این موضوع ربطی به اصلاح‌طلب بودن یا اصولگرا بودن ندارد.

دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری، ادامه داد: ما نیازمند این هستیم که نظام حزبی داشته باشیم و من از آینده نظام مردم‌سالار کشورمان نگرانم مگر این‌که بتوانیم نظام حزبی داشته باشیم. ضمن این‌که اصلاً مستقل بودن را به تنهایی قبول ندارم و استقلال از همه احزاب غلط است.

/ایرنا

I O N...
ما را در سایت I O N دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار ion بازدید : 170 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 15:07

ایران آنلاین /علی مطهری طی سخنانی در همایش فصلی خانه احزاب با اشاره به شعارهای اولیه انقلاب اسلامی،‌ اظهار کرد: شعار اولیه ما در انقلاب «استقلال،‌آزادی و جمهوری اسلامی» بود که عده‌ای هم در آن موقع تعبیر جمهوری دموکراتیک را به کار می‌بردند اما اسلامیت و جمهوریت نظام یکدیگر را نقض نمی‌کنند و در واقع دموکراسی در کشور ما در چارچوب اسلام مطرح می‌شود؛ چراکه ما دموکراسی را از غربی‌ها گرفته‌ایم اما محتوا و واقعیت آن از اسلام و از حکومت علی (ع) بدست می‌آید.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی در یک کشور غیرمسلمان می‌واند متناقض به نظر برسد اما در کشور مسلمان که خواست و اراده اکثریت مردم اسلام است، هیچ تناقضی میان جمهوریت و اسلامیت وجود ندارد.

/ایسنا

I O N...
ما را در سایت I O N دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار ion بازدید : 172 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 15:07

ایران آنلاین /در این مراسم جای خالی مجید ملانوروزی، سرپرست موزه حس می‌شد. به گزارش «ایران»، میراحمد غفاری، نقاشی است کم خبر که در میان هنرمندان نسل جدید کمتر شناخته شده است. دلیل این امر این است که وی از حاشیه‌ها به دور است. دنیایش را در خود هنر جست‌و‌جو می‌کند و به دنبال سرو صداها نیست. بازار برایش اهمیت ندارد و زیر بار مدهای هنری نمی‌رود. او هنر را برده‌ای در برابر خواست بازار نمی‌داند. با طبیعت عجین و به شکل خودآموخته نقاشی را تجربه کرده است.

از طبیعت‌پردازی به آبستره رسیده و دلباخته امپرسیونیست‌ها و تکنیک کلود مونه نقاش فرانسوی است. صدای استاد بنان در نقاشی‌هایش تأثیر زیادی گذاشته است. با توجه به چنین خصوصیاتی دوستداران وی به پاس تلاش نیم قرن وی در حوزه هنر، اقدام به برگزاری بزرگداشتی برای وی کرده‌اند. در این مراسم احمدرضا دالوند، منتقد هنرهای تجسمی و گرافیست، با اشاره به اینکه بیشتر هنرمندان این روزها، برای فروش آثار خود بسیار تلاش می‌کنند و به هر دری می‌زنند، گفت: فروش خوب است اما به چه شکلی؟ آیا این باعث ماندگار شدن می‌شود؟ در گذشته‌های نه چندان دور پیش از هر چیز از صفای باطن هنرمند سخن می‌گفتند و پس از آن سراغ آثارش می‌رفتند. وی افزود: غفاری نیز جزو چنین هنرمندانی است. وی از دل رنج به سبکبالی رسیده که این حال، یک هدیه الهی است. غفاری طی سال‌ها کار به حالت روشنفکرانه ندانستن رسیده، او کلامی ساده دارد و عمق راز هنر را دریافت کرده است.
نیک نامی دستاورد یک عمر فعالیت هنری غفاری
همچنین سمیه کریمی، عضو انجمن جهانی نقاشان آبرنگ نیز در مورد غفاری گفت: آثارش مضمونی معنوی با بینشی درونی که در خلق آن بسیار مدرن است. معتقدم نقاشی یک چیز و نقاش بودن چیز دیگری است. وی افزود: غفاری هنرمند خودآموخته است، که ذهن زیبا، سرشت پاک، صدای بنان و طبیعت، استادان وی بودند. بزرگترین دستاوردش نامداری به نیک نام است، نه تنها هنرمند است بلکه هنرمندانه زیست کرده است.در این مراسم از سردیس میراحمد غفاری که توسط جعفر نجیبی مجسمه‌ساز معاصر ساخته شده، رونمایی شد.

اکنون هنگامه تکتازی خیال است

آلبرت کوچویی/تابلوی امپرسیونیستی‌ای است از «کلود مونه»، که روستای «له و کور»، در نزدیکی «وت تویی» درسال 1878 را نشان رفته، انگار نشسته بر موج‌های پرچین و شکن است... و آن دورها، آدم هایی، بر قایق‌ها، کوچک و بزرگ و دورترها، ساحل است و شبحی از سنگ‌های صخره گون و در سویی، خانه‌ها، رنگین و دو درخت سرکشیده و آنگاه بیداد ابرها است، در آن بالا، همانند موج‌هایی سرکشیده در پایین. در طوفان رنگ‌ها و در چین و شکن آب‌های رود ناآرام و یورش بی‌امان، موج ابرها، خود را می‌بازند. با این همه تابلو آرامشی غریب، را نوید می‌دهد. روستا، غریب است.

تابلوی امپرسیونیستی‌ای است از «کلود مونه»، که روستای «له و کور»، در نزدیکی «وت تویی» درسال 1878 را نشان رفته، انگار نشسته بر موج‌های پرچین و شکن است... و آن دورها، آدم هایی، بر قایق‌ها، کوچک و بزرگ و دورترها، ساحل است و شبحی از سنگ‌های صخره گون و در سویی، خانه‌ها، رنگین و دو درخت سرکشیده و آنگاه بیداد ابرها است، در آن بالا، همانند موج‌هایی سرکشیده در پایین. در طوفان رنگ‌ها و در چین و شکن آب‌های رود ناآرام و یورش بی‌امان، موج ابرها، خود را می‌بازند. با این همه تابلو آرامشی غریب، را نوید می‌دهد. روستا، غریب است.

آنچه بیداد می‌کند، تکه‌های رنگ‌ها و پیچ و تاب آنها است. تابلویی که می‌گوید؛ تکنیک یعنی این....کلودمونه.
کلودمونه بود و سزان و پیسارو و مانه که چهارپایه و بوم را از دل آتلیه‌ها کشاندند به دل طبیعت، آخر رنگ‌ها، هر لحظه، در طبیعت، رنگی دیگرگون دارند. و آثاری تند و سریع و بی‌محابا خلق کردند، که آن را اثرهای در گذر، به سخره خواندند.
جذبه همین بیداد و تکتازی دانه‌ها و گاه تکه‌های رنگ بود، که احمد غفاری نوجوان را در تماشای امپرسیونیست‌های روس، در لا به لای کتاب‌های آمده از روسیه در اشغال میهنش و البته خطه آذربایجان دلباخته امپرسیونیسم کرد و او را تا به موزه‌های لوور و....کشاند، که ببیند، این امپرسیونیست‌های «اثری»، چه کرده اند؟ چنین است که در بازگشت، دل به طبیعت زادگاهش می‌سپارد و آثار امپرسیونیستی وطنی را می‌آفریند. چنارهای سرکشیده تا همیشه خیرگی نگاه. جاده پیچ در پیچ کشیده، تا دورها و سرساییده به هجوم بی‌امان ابرها. احمدغفاری، بیشترین اثرها را از اثرهای امپرسیونیستی کلود مونه می‌گیرد. قهوه ای‌ها، سبزها، آبی‌ها، خاکسترها، نقره فام‌ها و... بیش از نیم قرن است که با سیر در دنیای رئالیسم، ناتورالیسم، آبستره، هنوز، دهها اثر امپرسیونیستی خلق می‌کند. او حتی آن گاه که آبستره می‌کشد، هاله‌ای از رنگ‌های «مونه» را می‌توان در جای جای پیشتازی خیال‌های آبستره گونش حس کرد. احمد غفاری هنوز دلباخته تکنیک و فن در نقاشی است. تا سال‌های سال انگار باور نداشت که نقاشی، فقط فن نیست، تکنیک نیست. و البته که این تجربه‌ها در همه مکتب‌های نقاشی، میراحمدغفاری را بر تخت یک سودایی دنیای فن و فن نگاری کشاند. اگر پرواز خیال‌ها و احساس‌ها هم بود، در تکتازی فن و تکنیک گم می‌شدند. کلاژهای آمده از تکه‌های چوب، سنگ، کلید و قفل و بلوط‌ها و... هم بهانه‌ای شدند برای تجربه‌های احمد غفاری برای دستیابی به نهایت تکنیک و فن. اکنون چند سالی است، احمد غفاری در غوطه خوردن در حافظ و مولانا و چین و شکن خیال‌ها و باورها سر می‌کند. او بیشترین سهم را به آرامش‌های خیال‌انگیز رنگ‌ها و نقش‌ها و بی‌نقشی‌ها می‌دهد.
و البته با این هراس که مبادا تصور کند، بوم‌هایش، اکنون جایگاه تکتازی عرفان و فلسفه و باورهای عارفان باشد. که گاه دامنگیر برخی از نقاشان طبیعت گرای نوپرداز شده است، که حالا، درختان و اسبان را رها و در باورهای شمس و مولانا بر تابلوها «حقنه» می‌کنند که از آن جلوه‌های چشم فریب دور و دورتر شوند.  و اکنون باید که احمد غفاری، در یک نگاه و گونه خاص خود، کنکاش کند. چرخش قلمش، این را نوید می‌دهد.

/ایران

I O N...
ما را در سایت I O N دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار ion بازدید : 216 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 8:26

ایران آنلاین / ترکیب پرسپولیس در آستانه لیگ جدید دستخوش تغییرات بسیاری شد و بازیکنان زیادی از این تیم جدا و تعدادی هم به جمع سرخ پوشان تهرانی اضافه شدند. یکی از این بازیکنان که به دلیل خدمت سربازی به مدت یک فصل و نیم از پرسپولیس دور بود حسین ماهینی است. بازیکنی که برانکو با رفتن رامین رضاییان حساب ویژه‌ای روی او باز کرده است. سرمربی سرخ پوشان امیدوار است که او بتواند خلأ موجود در دفاع راست تیمش را پر کند. در ادامه گفت‌و‌گوی «ایران» با این مدافع را بخوانید.
آخرین دیدار تدارکاتی‌تان را انجام دادید، پرسپولیس را برای حضور در لیگ آماده می‌بینی؟

مهدی آقای گل لیگ است، پس از رفتن او به ترکیه جای خالی‌اش در پرسپولیس احساس می‌شد اما خوشبختانه مجدداً تصمیم گرفت که به تیم بازگردد و این خبر خوبی برای باشگاه و هواداران بود. ما در لیگ شانزدهم به مهدی نیاز داشتیم و امیدوارم که او امسال هم «مهدی آقای گل» شود. در واقع این هدف بازیکنان است. همانگونه که قصد داریم با دفاع تیمی، گل‌های کمی دریافت کنیم، همه بازیکنان سعی می‌کنند شرایطی مهیا کنند که خط حمله قوی داشته باشیم و در کنارش با پاس‌های خوب مهاجمان را تغذیه کنیم و طارمی دوباره آقای گل شود.

بازی خیلی خوبی مقابل تیم خونه به خونه برگزار کردیم، خونه به خونه تیم خوبی است و حقش این بود که در لیگ برتر حضور داشته باشد. اردوی پرسپولیس در اوکراین برگزار شد البته من در این اردو غیبت داشتم اما برگزاری اردوهای این چنینی برای هماهنگی بازیکنان مؤثر است و قطعاً نتیجه اردوی اوکراین و برگزاری چند دیدار دوستانه را در لیگ خواهیم دید.
دیدار با خونه به خونه با حضور پرتعداد هواداران برگزار شد که البته حواشی ای هم داشت.
بله، تماشاگران زیادی آمدند تا تیم را ببینند و واقعاً باید از آنها تشکر کرد. حضور بیش از 10 هزار هوادار در بازی تدارکاتی آمار فوق‌العاده‌ای است که امیدوارم با کسب نتایج خوب در لیگ بتوانیم شاهد حضور بیشتر هواداران باشیم. البته اتفاق نه چندان خوبی از سوی تعدادی از هواداران افتاد. هواداران از محسن فروزان ناراحت بودند و من دلیلش را نمی‌دانم. در زمان تعویض فروزان هواداران به سمت او بطری پرتاب کردند و من هم سعی کردم تا مانع از این کار شوم.
در زمانی که تیم در اوکراین حضور داشت به صورت انفرادی تمرین کردی، به مرز آمادگی رسیده ای؟
متأسفانه اردوی اوکراین را از دست دادم و این برای من ناخوشایند بود اما در زمان حضور تیم در اوکراین بیکار نبودم و تمام تلاشم را برای حفظ آمادگی‌ام انجام دادم. تمرین کردن با تیم چیز دیگری است اما به هر حال سعی کردم در تهران با انجام تمرینات انفرادی به تیم برسم.
لیگ را چطور می‌بینی؟
به نظر من لیگ خوبی در پیش داریم چرا که تمامی تیم‌ها با جذب بازیکنان خوب، تیم یکدستی دارند. 2 سال به آغاز رقابت‌های جام جهانی زمان داریم و همیشه با نزدیک شدن به زمان برگزاری این رقابت‌ها جدال بازیکنان برای حضور در تیم ملی و جام جهانی حساس‌تر می‌شود. در حال حاضر تمام تیم‌ها شرایط خوبی دارند حتی تیم‌های صعود‌کننده به لیگ برتر هم بازیکنان خوبی جذب کرده‌اند و شانس بالایی برای کسب نتیجه دلخواه دارند.
بازگشت مهدی طارمی تا چه حد می‌تواند به تیم کمک کند؟
مهدی آقای گل لیگ است، پس از رفتن او به ترکیه جای خالی‌اش در پرسپولیس احساس می‌شد اما خوشبختانه مجدداً تصمیم گرفت که به تیم بازگردد و این خبر خوبی برای باشگاه و هواداران بود. ما در لیگ شانزدهم به مهدی نیاز داشتیم و امیدوارم که او امسال هم «مهدی آقای گل» شود. در واقع این هدف بازیکنان است. همانگونه که قصد داریم با دفاع تیمی، گل‌های کمی دریافت کنیم، همه بازیکنان سعی می‌کنند شرایطی مهیا کنند که خط حمله قوی داشته باشیم و در کنارش با پاس‌های خوب مهاجمان را تغذیه کنیم و طارمی دوباره آقای گل شود.
در تیم ملی حضور داشتی و امیدواری که مجدداً به تیم ملی دعوت شوی، فکر می‌کنی با انجام بازی‌های درخشان بتوانی به این مهم برسی؟
به دلیل خدمت سربازی یک سال و نیم از پرسپولیس دور بودم، در زمان حضورم در پرسپولیس و تیم ملی شرایط خوبی داشتم. امیدوارم که امسال هم بتوانم با بازی‌های درخشان در تیم محبوبم مجدداً به تیم ملی دعوت شوم و برای رسیدن به این مهم انگیزه بالایی دارم.
رفتن رامین رضاییان از پرسپولیس تا چه حد می‌تواند تو را به هدفت نزدیک‌تر کند؟ ضمن اینکه این اتفاق موجب شده تا هواداران و برانکو ایوانکویچ حساب ویژه‌ای روی شما باز کنند.
تلاش من هم همین است که ماهینی 2 سال پیش باشم و با رسیدن به شرایط ایده آل نظر برانکو و کی روش را جلب کنم و بتوانم با دعوت به تیم ملی در جام جهانی حضور یابم. نزدیک شدن به رقابت‌های جام جهانی انگیزه من را دوچندان می‌کند.
با وجود اینکه یک سال به پایان قراردادت باقی مانده بود با پرسپولیس 2 ساله بستی، چه شد این تصمیم را گرفتی؟
بار اولم نبود که با پرسپولیس به این سرعت به توافق می‌رسیدیم و همیشه جزو نفرات اولی بودم که با باشگاه توافق می‌کردم و این بار هم این گونه شد. پس از جام جهانی هم با وجود طلبم از باشگاه به سادگی با پرسپولیس توافق کردم و 2 ساله بستم. قرارداد من با پرسپولیس دلی است و در سال‌های گذشته هم این موضوع را ثابت کرده‌ام.

/ایران


 

I O N...
ما را در سایت I O N دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار ion بازدید : 197 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 8:26

ایران آنلاین / وی با اشاره به فتح هر دو دوره آخر جام حذفی توسط ذوب آهن و ضمیمه شدن سوپرجام ایران اضافه کرد: همه چیز در ذوب آهن خوب پیش می‌رود و رشد ما غیرقابل انکار است. بردن سه جام در حدفاصل 2 سال اخیر خبر از همین موضوع می‌دهد و بدیهی است که از این پس به لیگ برتر فکر کنیم و قهرمانی در آن را هدف بگیریم زیرا فقط جای این جام در ویترین افتخارات ما خالی است.
شاید هم تعریف‌های رجب‌زاده کاملاً بحق بود زیرا ذوب آهن سه‌شنبه شب در شرایطی دیدار سوپرجام را 2-4 از استقلال خوزستان، قهرمان لیگ برتر برد که ابتدا 0-2  عقب افتاده بود و حتی برخی هوادارانش نیز قطع امید کرده بودند، اما ذوب آهن ابتدا با گل‌های مرتضی تبریزی و یاسر فیضی در دقایق 68 و 74 بازی را به تساوی 2-2 کشید و وقت اضافی را الزامی کرد و سپس با دو بار گلزنی از روی نقطه پنالتی در دقایق 93 و 113، بازی را 2-4 به نفع خود پایان داد که واقعه منجر به اعلام پنالتی دوم ذوب آهن موجب اخراج دروازه‌بان آبی‌های خوزستان و 10 نفره شدن آنان هم شد.

چه چیزی جالب‌تر از اینکه جری بنگستون، مهاجم هندوراسی سابق پرسپولیس در بدو الحاقش به سفید و سبزهای اصفهان و در نخستین بازی‌اش برای آنها، جامدار شد. مسأله‌ای که در لابه‌لای شادی‌ها و اظهار نظرهای سابق مردان ذوب آهن قدری گم شد. مهرداد قنبری گفت: باید جای حدادی‌فر را پر کنیم تا در لیگ هم بدرخشیم و اگر حقیقتش را بخواهید، مایلم با حضوری موفق در لیگ به تیم ملی دعوت شوم. احسان پهلوان، هافبک تهاجمی ذوب آهن نیز که سال پیش در بازی‌های تیم ملی امید خوش درخشید، گفت به نفع سرخابی‌ها است که ذوب آهن را دست‌کم نگیرند زیرا این تیم اصفهانی می‌تواند در لیگ هم بر سکوی نخست بایستد.

وی اضافه کرد: بله ما در هفته‌های اخیر 5-4 بازیکن تأثیرگذارمان را از دست داده‌ایم اما ذوب آهن تیمی نیست که در پرورش مهره‌های تازه و در جانشین‌سازی کم بیاورد. یحیی گل‌محمدی، سرمربی ذوبی‌ها هم گفت: بازی سختی بود و از شاگردانم به خاطر اینکه بعد از خوردن دو گل ناامید نشدند و به تلاش خود ادامه دادند، تشکر می‌کنم. خوشحالم که یک جام دیگر را بردیم و آن را به تمامی هوداران از جمله کارگران زحمتکش ذوب آهن تقدیم می‌کنم. فکر می‌کنم این قهرمانی ما را برای شروع لیگ شانزدهم نیز صاحب روحیه‌ای بهتر کند.

/ایران

I O N...
ما را در سایت I O N دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار ion بازدید : 237 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 8:26

ایران آنلاین / روز گذشته بزرگترین محموله قاچاق کالا در استان هرمزگان کشف شد و به دنبال آن 17 نفر از قاچاقچیان و 23 نفر از افرادی که با سازمان های مرتبط با واردات کالا در کشور همکاری داشتند دستگیر شدند.

محمد طحان پور در گفتگو با «ایران آنلاین» ضمن تشکر از مقامات دستگاه قضایی و پلیس گفت: خوشبختانه امسال در زمینه مبارزه با قاچاق ما شاهد اقدامات به موقع و سریع دولت در این زمینه هستیم.

وی با اشاره به اینکه بسیار دیده شده کالاهای کشف شده از طریق کانال های زیر زمینی وارد بازار می شوند، از مسولین خواست تا کالاهای کشف شده، سریعا ثبت و ضبط شوند.
رئیس اتحادیه لوازم خانگی همچنین تاکید کرد که این اتحادیه همسو با سایر سازمان ها و ارگان های بازرسی و تعزیرات به شدت با توزیع هرگونه کالایی که به صورت قاچاق فروخته شود مبارزه کرده و با واحدهای صنفی که اقدام به فروش این کالاها کنند برخورد می کند.
طحان پور با اعلام اینکه در تصاویر، کالاهای کشف شده ای مثل کولر گازی مایکروفر، ظروف چینی و بسیاری از ملزومات خانگی نیز دیده شده گفت: پیشنهاد می شود با توجه به اینکه جریمه 4 برابری برای واردکنندگان کالاهای قاچاق صادر می شود، این کالاها پس از ضبط به خیریه ها و مراکز درمانی و بهداشتی عرضه شوند.
وی در ادامه افزود: بسیاری از کالاهایی که توسط برخی ترخیص کنندگان قاچاق می شوند، حتی از گمرک هم با برخی سند سازی ها عبور می کنند و برایشان سند سازی هم می شود و به راحتی در فروشگاه ها توزیع می شوند؛  بنابراین ما به عنوان اتحادیه لوازم خانگی با هرگونه فروش کالایی که به صورت قاچاق در واحدهای صنفی به فروش برسند برخورد خواهیم کرد. 
رئیس اتحادیه لوازم خانگی با اشاره به اینکه این گونه قاچاق های شبکه ای توسط زنجیره ای از افراد سودجو هدایت می شوند گفت: تنها راه، معرفی این شبکه ها با نام اصلی و واقعی شان است چرا که مفسدانی که از داعش مخرب ترند و  تولید و اقتصاد کشور را نابود می کنند و با سرمایه های این مملکت  اقدام به خروج ارز از کشور می کنند، نباید با د-ز و ب-ز معرفی شوند.
 

I O N...
ما را در سایت I O N دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار ion بازدید : 187 تاريخ : چهارشنبه 30 تير 1395 ساعت: 23:36

I O N...
ما را در سایت I O N دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار ion بازدید : 176 تاريخ : چهارشنبه 30 تير 1395 ساعت: 23:36